Dj SeRKaN

Dj SeRKaN

20 Ocak 2019 Tarihinde kurulan radyo sitemiz "Işıklar Kapanınca Biz Her Gece Buradayız" Sloganıyla 2019 Yılında Yayın hayatına başlamıştır.

 Radyomuz da toplam da 18 Radyo programcı(dj) yer almaktadır. 2019 dan 2020 e kadar 100'e yakın programcı yer almıştır.

Radyomuz Karma Müzikler kategorisinde olup başta Slow ve Pop ağırlıklı yayınlar yapmaktadır.

Kalp Fm radyo sitemizin hedefinde dinleyicilerini sıkmayacak hit ve popüler şarkılara yer verilmektedir.

Kalp Fm aynı zamanda android uygulamalarda "Kalpfm" olarak googl play store de yer almaktadır.

Dinleyicilerinin büyük bir kısımı SohbetLaf sitesinden ve mobil linklerden dinlemektedir. 

Yazar: Rahul

Görüntüleme: 296 defa

Kategori: Sohbet Laf Dj lerimiz

Yayınlanma Tarihi: 04 Şubat 2019

109 Yorumlar
Aze

Senin futbolcu olduğunu bilirdim de bu adama sempati duydugunu bilmezdim serkan :)

dry

gördugum en dogal yayıncı :)

Hayran

Yayinin cok guzel ve dogal sempatik birisin eglendiriyor ve dinletiyorsun kendini basarilarinin devamini dilerim :)

KaLp

Gulusune hayranimm yaa yayinlarini kacirmadan dinliyorum iyiki varsin 💕😊

PoLLy

Dj-SeRKaN yayindaysa dinlerizzz 😎 keyifli yayinlar ve basarilar 😊 daha sık yayin almani istiyorum 🎙🎙🔊🔊🎧

Hayran

Yayınını dinlerken hiç bitmesin istiyorum

MıSRa

Profosyonel dj ler eşliğinde canlı müziğin keyif alındığı sohbet sitesindeyiz burası sohbetlaf müzik sever sohbet sever tüm dostlarımızı bekliyoruz Sohbetin ve müziğin tek adresi

Lale

Dj SeRKaN yayını severek dinliyorum gerçekten harika yayının var iyiki varsın gönlü güzel kalbi güzel insan

SosiN

SeRKo :Ddd herzamanki gibi guzel bir sekilde makalen aciklayici olmuş canom senin sunucunda bulunmak guzel herzaman dostlugumuzun uzun surmesi dilegiyle seviliyorsun SeRKo :))

NosTaLji

Serkann bey yayınıniz çok güzel dışardan cok dinledim.. oo güzel yureginize saglik

Nehirizm

Abii yayının cok güzel :) Sesine emegine saglıkk

Nar

Kendisi çok doğal bir radyo yayıncısı yayınlar genellikle keyifli oluyor dinlemenizi tavsiye ederim:)

SeRKaN

SosıN Laan Okumadan yorum yapmıssın makale Deıl bu :D:D:DD: Arkadaslar Hepınızı cok Sevıyorum tskler cansınız..

DjMahSer

Serkan Kardesım Her İşte Oldugu Gibi Yayındada HarikaSin Elimden Geldiğince Yayın Aldıgında Dinlemeye Calısıyorum Hepinizinde Yerleri Ayrı Tabiki Cansınız :)

aSk

asLında ßilindik şeylerle gelmek istemezdim ama ßen gene ve her defasında aynı seyi söyleyip yazmak istiyorum sen ßenim en degerlim kıymetLimsin ßu ne olursa olsun evet muhtesemsin efsanesin ßen yayını hic sevmesemde seni sevdigim için dinlerim ( taßi ßu demek deildir yayınLarın Hoş deil çok keyifli ve oldukca doğal ßir sunum severek dinliyorum ) iyiki var dediğim nadir insanlardansın sen ve hep öyle kaLacaksın yüregin kadar Güzel dostlar edin ve sen hiç üzülme anası anam ßaßası ßaßam Olan Candan Gardaşım

eSiLa

Can abim benimmm En sevdiyim djlerden sin Cansin can <3

Sena

Yayını çok güzel olan, kendini dinlettirebilen sayılı djlerden birisin. İnsanın dinledikçe dinleyesi geliyor. Sunucudaki tüm dj arkadaşlara saygılar :) Şunu da belirtmeden geçmek istemem radyo kanalı adı KaLpfm çok güzel bi isim :)

SeRKaN

Herkese Cok tsk ederım arkadaslar Sımartıyorsunuz :P

X

Bugün başaka konuk qittin dışardan dinledim çok qüzeldi çok qüldüm sen yayın alirken konuk olurken haberim oluyor başak dışında kimseye konuk olmuyorsun herhalde sevqilin kızıyor:$

yildiz

X sevgilisi kızmıyor hayır.. serkana Başak dan başkası yayında laf yetiştiremiyorum onun için de başaktan başka kimse konuk almıyor..adam susmuyor arkadaş bi çenesi açıldı mı yayıncı arkadaşa söz birakmıyor.. habire konuşuyor susturamıyorsun kii🙃🙃

Lokum

Allahin carLisi .D Seni cok seviyorum yayinLarini da dinLerken cok guluyorum iyi ki varsin iyi ki carLeee : ddd

Başak

Allahim 20 yorum ne neyine bukadar yorum yaptilar bilmiyorum :)) ben sukadar diyim SeRKaN ömrümü yemis vakitli vakitsiz yayini ben alicam demesinden :)) Daha 1 saat once ben yayindayken yayinimi kickleyip yayin almak gibi taskinliklarda yapabiliyor arada :))) olsun yinede çok seviyoruz seni SeRKaN :)

GozDe

Ben sohbetlaf.com adresine geleli 2 ay oldu sevgili qiRdaP arkadasim sayesinde geldim ve iyiki de gelmisim diyorum. Boyle samimi ve cana yakin insanlarin icinde sohbet etmek benim icin cok guzel.. Ve simdide gelelim sevgili dj'miz SerKan'a yayinlari cok guzel nese dolu ve zevkli sarkilarin gectigi bi yayin burdan basarilarinin devamini diliyorum ve hep boyleguzel yayinlar yapsin bizelere diyorum.Sevgilerr =)))

SosiN

Haaho Serko amann seninde takildigin seye bak :Ddd benim icin makale olsun ma nolacak sanki okudum bide hem :d gunahimi alisen :D

aSya

Yayınların da kesin kalp hanıma özeldir yok yok Nurana yok pardon cns ayışığı hanıma sadem de olabilir 🙈🥵🤤

GüZeL

Serkan bey yayınınız cok güzel hersey gönlünüzce olsun basarılarının devamını dilerim.👏😊

SeRKaN

Bütün yayınlarm Kalp e özel asya seni tanıdım taniyali ilkkez mantıklı birşey yazmışsın aferim:)

KaoS

Ula bu serkanin neyine 26 yorum yapılmış Allah askinaa.. simartiyorsunuz bunu boylee beni de hiç yazmamislar bu bölüme

TripCaN

Yorumlara bak Allah'ım ne cook şımartmislar bu serkani..

qizemli

Serkan sesine aşık biri olarak yayınını hep dışarıdan dinliyoru.oo ses tonuna bitiyorum ya cidden.. sık sık yayın al ve anons çok yap şarkı az çal😍😍

Xdd

yayında iken dogal gelısı guzel yayın yapar ve hıkayelerı ıle meshur dj serkann emegıne yuregune saglık :DD

SeRKaN

Lütfen şu güzelli arkadaşlar kim kim olduğunuzu yazın çok merak ediyorum :))))))

PrinCeSs

Yayinini cok begeniyorum ;) Seni cok merak ediyorum gulusun cok icten ve insanin icini isitiyor

KaLp

SeRKaN`im tesekkurler yayinlarin bana ozel olmasa bile sen bana ozelsin 😍 guzel yorumlar gelmis hem kiskaniyorum hem de bu kadar guzel yorumlarin sahibi benim sevdigim oldugu icin gurur duyuyorum 💕

GiZemli

SeRKaN tanızmaSn söylesem de ben hep dışardan dinliyorum yayınını.. ses tonun harika.. dişardan dinleyici olarak sesine aşık bırıyım:)

SeRKaN

Kalp Ben de çok şanslıyım canımın içi sen varsın yani yayınlarım güzel geçiyor Evet sebebi sensin çünkü bütün Yayınları seni düşünerek yapıyorum Sana olan aşkımı sevgimi yayına yansıtıyorum Kalp ile yapıyorum Yayınları mı bu yüzden herkesin hoşuna gidiyor baksana🥰😘🥰😘

SeRKaN

Atarmi bu (( ❤ ))Sen olmasan..

eSiLa

Relaxxxxx arkadaslar, sakin olun 😂😂😂

SeRKaN

Gençlik başımda duman ilk aşkım ilk heyecan ahahaha :)))) eSila burası yunan adası olmuş:)

KaoS

Ula bu ne kadar yorum dayıcıgım senle az da olsa gurur duymaya başladım.. Bu adamı niye bu kadar şımartıyorsunuz anlasam 40 yorum yeter da neyine yetmiyor hele az da diğerlerine yapın yorum.. dehere SeRKaN 🙃🙃

SeRKaN

Kaos adına yazan kim yazion yazion bari biraz yazım hatası yap kaos böyle güzel kelimeler turetemez ahahahaha:)

Başak

Allahim serkanin sesini sevende varmis yaa ölim ben :)) ulan full dedikodu olay serkanin yayını yaa millet ayriliyor yaa kavga ediyor serkan yüzünden ija 46 yorumm pehhh :))

EfSun

Yaaa asklar ne kolay olmus basimiza tas yagacak ;)) SeRKaN nin sesine asik olan arkadas bukadar kolaymi asik olmak cok seviyorsan kanala gel cicim :) tek başına ne yasiyorsun senn

RahuL

Bu adama bu kadar mesaj çok fazlaya, mahalleden arkadaşlarınımı topladın ne yaptın :)) Ahaaa ayşe teyze haha

SebebimSin

Sesin guzel ve cok samimi guler yuzlu birisin basarilarinin devamini dilerim yorumlarin hepsini hak ediyorsun hep yuzun gulsun mutlu ol

Ayarsiz

Bence çok samimi bir arkadaş çok doğal hem Yayın da hem sohbet esnasında user gibi davranıyor.

Sito

sevgili dj arkadaşlar ve Emeği geçen herkese çok teşekkürler çok güzel yayınlar ve şarkılar çalınıyor müzik ruhun gıdasıdır diye boşa denmemiş herkesin kesinlikle dinlemesini tavsiye ediyorum :)

TugruL

dogal haliyle efendi güzel kişiligiyle begenilen bunu djliktede yansıtan Serkan kardesim yolun daima acık olsun

Sena

Kişiliği ile, duruşu ile, tavırları ile zaten mükemmel olan SeRKaN; yayını ve sesi ile de fevkaladenin fevkinde bir performans sergileyerek, en çok dinlenen djler arasındadır. Yayının çok güzel, eğlenceli ve bağımlılık yapıyor. Zaten Sen de bunun farkındasın ki; baksana yorumlarda rekor kırmışsın :)))) Bence Sen bu enerjini sadece ve sadece KaLp'e borçlusun. Kaliteli aşkınız ile sunucu tarihine geçtiniz, ikinizi çooook seviyorum :))

Defne

Beyefendiligin ile güzel samimi yayının ile çok başarılısın keyifli yayınlar dinliyoruz gönlüne sağlık

Ceylan

Sohbetlafin süper djserkan kardesimiz sevecen anlayışlı yayini muhteşem helede kalp yengemizin biricik sevdiği ben bura geleli 2.5 sene oldu iyikide gelmişim iyikide Serkan kardeşimi tanımışım başarılarının devamını dilerim sizleri çok seviyorum

Fhb

Öncelikler bizlere bu güzel ortamı sağladığın için sana ve ekibine sonsuz teşekkürler. Yayınlarında en az sunmuş olduğun ortam kadar harika...

Serco

Valla arkadaslar ben daha serkanin yayinina denk gelemedim ama genelleme yapicak olursam dj lerin çogu iyi burda ben severek dinliyorum bu arada tohumlar fidana fidanlar ağaca agaclar arkamdan iş cevirenlere gelsin soyliceklerim bukadar :):):)

zEty

Başarılarının Devamını Dilerim Benden Öncekiler Bütün Yorumları Yapmış Sanırım.

Ayçin

bir dinleyeci olarak tavsiye edicegim bir radyodur. kullanicilarina hitap eden istekte bulunabileceginiz keyifle dinleyeceginiz radyodur :)

yildiz

Yuhhh yaa yorum sayısına bak rahul abi yaa onaylama yeter yaa adama bakk hafta da bir yayın alıyor yorumlara bak bütün sulaleyi toplamis mı ne yaa aldığı yayın bı saat ancak sürüyor yeminlee.. diğer dj de yazin ya.. ich liebe dich iberhaunt nicht Serkan...

RahuL

Mahalleyi toplamış mahalleyi haaha

AdnaN

Serkan Bey, Yaptığınız yayın Kaliteli ve dinleyiciye hitap ediyor.

AdNaN

Sizin vasıtanızla diğer arkadaşlara tavsiyem kendi Beğendikleri değil, Herkesime hitap eden parçaları yayınlamalarıdır.

SeRKaN

Beni siz Var ettiniz 😜😜 RahuL YILDIZ Lütfen kıskanmayalım 😜😜

Hımm

Kalp neden hep kızlar yorum yapıyor serkana :) rahatsız olmuyormusun:)

KaoS

Hmm biz neyiz burda hep kız nickimi var iyi bak.. dayicigim yayın almiyon bu aralar iyi yorum almışsın maşallah gurur duyuyorum seninle vallah kimin dayısı yaw en sevdiğim dayım:)

yildiz

Serkan keşke ölsenn.. kurban ol rahul abimle bana :p

aSya

Şaşırdım nuran i ayışığısi sademi yorum yapmamış tüh tüh tüh kalp sadece benden kıskanıyor belli

EfSun

Ayy bu asya kim yaa yorumları okudumda önce kalp in sonra nuran ayışığı sadem in derdinden ölecek :))) Seni kıskansa kalp sana cevap verir cicim seni kaale bile almıyor :)))

KaLp

Kiskanmiyorum asla :) sevdigim adamda beni seviyor anca burda yorum yapar digerleri :) beni bile bile hala pesinde olan kizlarda kendilerini dusuruyorlar baska birsey degil ayni seyi ben yapsam utanirdim

SeRKaN

asya aynı bizim mahalledeki cisli mensure gibisin yeminle seni medet e alalım mi :)

TripCaN

Çitt çitt pueeee çok heyecanlı:)

yildiz

Veeeeee 70 yorummmm... Seni seni hiç sevmiyorum keşke ölsennn

Nuran

Asya :) beğendiğini belirtmek için burdan yorum yapmaya gerek yok bunu direkt ona söylemişte olabiliriz. Bu ihtimal aklına gelmedi biliyorum ve gelmemesine her zaman olduğu gibi yine şaşırmıyorum. Biliyorum senin için bişeyler yazmasını çok istiyosun ama yazmasını istediklerinin daha güzellerini KaLp e yazıyo ve söylüyo :) yine her zaman olduğu gibi çok beklersin.

Jorge

Serkan Abim İyi Yayınların Var Gülerek Ve Severek Dinliyorum. HA ASYA HADİ CNM BAŞKA KAPIYA O KAPI KAPANALI SANA YILLAR OLDU.

SosiN

Ayy SeRKo yaa ne guldum su yorumuna asya mi neyse artik mahalledeki cisli mensure gibisin ;Dd yorumuna ne guldum asya yavrum sende kiskancliktan oldunde bittin ;D ben Şeytanim sende benim emir kulum asya ;Dd simdi ayiq ol yavru ;Dd

SosiN

Seninle herzaman gurur duyuyoruz serko hep yaninda olucagiz guzel yurekli dostum iyiki varsin seviliyorsun caaanooommm :)

aSya

Ayy herkes serkan avukatı olmuş

aSya

Nuran seni hiç sevmiyorum abini de yemedik abin senin avukatın zaten

aSya

Beni oraya almadığınızı sanıyorsunuz dimi ben hep ordayım ki:D

SeRKaN

SosıN eyw canemm ıyıkı varsın

SeRKaN

aSya Senı Kaale alınca Sana cevap verecegım.

yildiz

Asyacım canım benim sen kendını yorumlarla cvp vererek niye yoruyorsun kıyamam sana.kanala geliyorsun görüyoruz ama SeRKaN ve kalp bırakın izlesin gitsn diyor karışmayın diyor.sana shun da atıyorlar konuşamıyon da sen sadece izlediğinde kalıyon kıyamıyorum sana ya cidden shun da kötü bişey yazıp duruyorsun kendı kendıne kimse görmüyor:😜😜

SeRKaN

Yildiz ✌✌✌😜😜😜😜

Nuran

Asya bende seni hiç sevmiyorum :) en çok seni sevmiyorum :) abimin avukatlığını yapmıyorum. Gereksiz, boş şeyler yazıyosun ve bende gerekli cevabı veriyorum.

Nuran

Asya nickini söylede yanlışlıklada olsa hoş geldin demeyelim sana :)

aSya

Aay nuran hiç çekemem seni bebeğim abine suncuuda avukatlık yap sen abine hayran çoktur orda şimdi

aSya

Yıldız uyu sen

aSya

Istediğin kadar kızabilirsin hatta benden nefret edebilirsin ama bayılıyorum seni dinlemeye DJ-SERKAN :$ dışardan dinlemekte daha güzel en azından nurani cns görmüyorum :dd

aSya

Burdan takip ederim nurancim oraya gelmeye gerek yok yakında skype olur ordan konuşuruz:dd

Sss

Bu iş polemiğe dondu valla arkadaş.. Asya işin yok mu senin madem yorum yapmayı laf yetiştirmeyi seviyorsun az diğer makalelere yorum yap.. Nuran SeRKaN yildiz sizler zaten lafı yapıştırmışsınız niye kaile alıp cvp veriyorsunuz hala boşverin arkadaşlar kendı kendını yazarak avutsun.. Bari diğer makalelere az güzel yorum yapsa da biz de sevinsek 😏😏

Nehir

Asyacik yorumun gözüme çarptıda kıskançlığın cekememezligin zekana vurmuş .)) Biz de bi söz vardır cekemiosan anten takdiye.. ama nerdeesen de kültür :)))) O saydugin isimlere kurban ol sen ;)

aSya

Ayyy bayilicam yeni avukat nehir mi :$

SeRKaN

Ahahahahahha RahuL abi Sen cevap ver yaa nolur ahahahahahha:))))))))))

Nuran

Asya ne desek bayılıyosun :) Ayıldığında cevap ver

Kimliksiz

Sekan tanıdığım en kral dj sensin yayındaki içten gülüşün herşeye bedel cansin kardesim:)

MeCHuL

😍😍😍Bana sarkı yolladığı her yayını guzel 😂😂😂

SeRKaN

Kimliksiz abi Kalp ile anlaşmalı mi yorum yapıyorsunuz gulusum i konu yapmayın gaza geliyorum:))))) meçhul abi çok sekersin :)))))) Tsk ediyorum ama okey de fena kaz yaptınız beni... Kaos sağolsun:)

Sadem

Kariyermi yapmak istiyorsun sanal ortamda Dj olabilirsin : )

CanSu

Komik ve doğal bi yayın akisin var .DD yayininda o yüzden çok keyifli oluyor emeğine yüreğine sağlık . )

Xxx

Çok klasik olacak ama gerçekten profesyonel değilsin evet ama çok cana yakın çok samimi bir yayının var keyifle dinliyorum kaos a takılmalar kalpe seslenislerin hem hayatında ki kız hem dostların gerçekten çok şanslı çünkü sen asla zarar görülmeyecek bir insansın Serkan. Ve gerçekten güvenilecek birisisin

yildiz

Veeeeee 100.. yüzüncü yaşın kutlu mutlu olsun SeRKaN.. Bu ne kadar yorum yaa yuhhh ayy şimdi bayilcam demek geldi içimden asya çim gibi :p

SeRKaN

Yıldız Allah canini almasin :)))))))))))))

SosiN

Turkkiyede yuz nakli baslamistir tum yuzsuzlere duyurulur bilgin olsun istedim asya 😉😀 ne col dusunceliyim aman allahim 😆😃😃

Yasmin

Eğlenceli bir yayınınız var emeğinize sağlık

Asya

Kalp hanım gorusuruz

aSya

Iyyyyy nuran

Karam

Yayinin guzel gercekten Serkan :d sesli güldüm haha :=)))))

SeRKaN

Sana haha karam :))

eSiLa

Hele sükür burasida sakinlestin😂😂

Cevap bırakın

sohbet | mobil sohbet