SUNUCUMUZA DJ ALIMLARI YAPILACAKTIR BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
 

Sohbetin Tadı

kahvenin-tadi-ve-sohbetin


Sohbetlaf.com burda Sohbetin tadı bir başka, bizim SOHBET odamızda acıya yer yok. Herkesin bir damak tadı olduğu gibi, herkesinde kendine göre bir SOHBET tarzı ve tadı illaki vardır. Kendi Sohbetinizi özlediğiniz yada Sohbetten tat almayı, en son kendi SOHBET'inizin tadına ne zaman vardığınız yada SOHBETlerde en son ne zaman doyum aldınız, almaya ne zaman başladınız? eğer hatırlamıyorsanız hala aramıza gelmediniz demektir. Sohbetlaf.com sizlere kendi SOHBET tadınızı yaşatmak ve sizlere özel alanlar yaratarak chat rahatlığını sizlere sunuyoruz. Sohbetlaf.com ailesi olarak sizlere kendi SOHBET tadınızı yaşatmak ve görmenizi sağlamak için burdayız her kültürden her renkten olan bir çok insan vardır Mobil Sohbet odamızda her gün birilerinin örfünü adetini tanıyoruz bazen bilmediğimiz o kadar çok tat oluyor ki hergün başka bir duyguyu yaşıyoruz. Mobil sohbet odamızda sizinde kendi SOHBET tadınızı, yaşadığınız ortamı biriyle paylaşmayı kendinize ait bir eğlence ve SOHBET ortamı yaratma şansını tanıyoruz. Sohbet odamızda özlediğiniz her tadı yeniden yaşamak ve sürdürmek ister misiniz. Özlediğiniz Sohbet tadı ve bunlara yeniden sahip olmak ve sonuna kadar bu Sohbetin tadına varmak için bizler sizleri bekliyoruz. KaLp'in makalesinde anlattığı gibi Sohbetlaf.com ailesi olarak bizler bir chat fazlasıyız bizim için dostluk ve herşeyden önce önemli olan sizlersiniz sizlerle beraber hoş vakit geçirmek ve bunun yanında hergün birilerini tanımak sizden çok bizleri mutlu ediyor. . Burda kendi SOHBET tadınızı ve özgürlüğünü sizlere yaşatmak ve mutlu etmek için varız inanın ki şunu bütün samimiyetimle söylüyorum işlerimden dolayı bazen siteye çok giremesemde gülmeyi her unuttuğumda ben buraya kaçtım eğer bugün Sohbetlaf.com ailesi ile berabersem bana yaşatırdıkları ve bana kattıkları o kadar çok dostluk ve Mucize oldu ki bunu yaşıyan biri olarak diyorum burası bir SOHBET sitesinden daha fazlası araya bişey sokanlar inanın bizi çekemedikleri içindir ki iyiler hep karalanır ama şunu unutuyorlar ki onlar her düşürdüklerini sandıklarında biz daha da güçlü bir aile oluyoruz :))) Mobil SOHBET sitemizde kendimi tek bişey ile şartlamıştım acıyı ve bunları his ettirenleri bir kenara bıraktım "Aci bir sanrıdır ıstediğim yere konumlandırabilirim kime neye acıyor canım onun her yerde yaratabilirim yürüdüğüm yolda onu görebilirim ellerimi tuttuğunu his edebilirim geceleri nefes aldırmadığını his edebilirim çünkü zihnimiz hep alıştıklarımızı önümüze sunar acını ne kadar uzun süre taşırsan o kadar alışırsın. Ama zihinde bir sanrıdır acı zihinden doğar yani bunu BEN değiştirebilirdim çünkü tek gerçek bendim".. şimdi bunu sizler değiştirebilirsiniz, çünkü tek gerçek bizim için sizlersiniz. Gülmenin tadını , mutluluğun tadını, aşkın tadını, dostluğun tadını, sevginin tadını özgürlüğün tadını. Senin özlediğin tad hangisi.?

 

Makale yazarımız :Mucize

# # # # # #

17 Mayıs 2019 TarihindeRahuL Tarafından yazıldı

16Yorum 11.364 Okunma

BENZER YAZILAR

KULLANICILARIMIZDAN

EN GÜZEL YORUMLAR

Yorumlarınız yönetici onayından sonra yayınlanacaktır.

  • 17 Mayıs 2019 / 22:59
    RahuL

    Klavyene sağlık, döktürmüşsün yine mucize.

  • 18 Mayıs 2019 / 03:08
    Mucize

    Tşk ederim üstad. 

  • 19 Mayıs 2019 / 12:42
    KaLp

    Bu makale konusunda ustad sen olmussun muco ;dd emegine yuregine saglik :)) benide guzel sozlerinle kandirdin boyle sevdirdin kendini ;dd benimmm melegim seviyorum seni hep mutlu ol :**

  • 21 Mayıs 2019 / 01:21
    Mucize

    Ben kimseyi kandirmadim az kosmadin pesimden 😂 hepsi KaLp'ten gelenlerdi sende sevdin kabul et  :)) guzel yorumun icin tsk ederim canim sende hep mutlu kal..

  • 21 Mayıs 2019 / 10:01
    KaLp

    I agree to love you ► senı sevmeyı kabul edıyorumm <3

  • 21 Mayıs 2019 / 15:58
    Mucize

    Allah razi olsun iyiki ettin 😂😂 seni sevdigimi kabul ediyorum seviyorum tabiki der insan 🙃 iyiki varsin  tsk ederim  :))

  • 22 Mayıs 2019 / 10:37
    KaLp

    Bi an kendimi nikah masasinda hissettim demekki kabul ediyorum filan 😄 seni sevmek kabul edilebilir birsey degil cunku seni sevmek kabul etmeden kendimi icinde buldugum birseydi zamansiz ve aniydi ne oldugunu bende anlamadim 😂😁☺ seni sevmeyi seviyorum evet evet evetttt 😍😙

  • 22 Mayıs 2019 / 14:31
    SosiN

    Muci emegine sagLik çiiçeem ;pSeni SewiyoRum askitom 😀

  • 24 Mayıs 2019 / 08:08
    eSiLa

    mucizecim yüregine emegine saglik ♥️

  • 24 Mayıs 2019 / 09:27
    SeRKaN

    :)))))) Mucizeeeeeeeeee 

  • 24 Mayıs 2019 / 09:28
    SeRKaN

    Sen bu dille cok Can yakarsın mucoooo:) sosin kalp deniz 🙂 ask  niceleri:)

  • 24 Mayıs 2019 / 16:18
    Mucize

    Serko  şıpsevdi değilim ben herkesin yeri değeri başka kimi nereye yada kimde nerde olduğumu  çok iyi biliyorum merak etme patron 😉 kızlar yorumlariniz için tekler iyiki varsınız KaLp🤣🤣 nikah masasına geldik işte :Pp  SosiN  tsk ederim kelebek bende seni.. seninle ozel görüşücem  🙃

  • 25 Mayıs 2019 / 02:36
    KaLp

    Nikah masasına oturdun işte Dayanmak çok zormuş böyle sevince Sana mutluluklar sözüm kardeşçe At artık imzanı git biran önce 😂😂😂 hahahah al sana umit besen nikah masasi ;xddd

  • 25 Mayıs 2019 / 03:54
    Mucize

    Neyseki Sezen aksu iyidir 🙄 nakarati oyle bilmezdim. Kalsin besen öyle :)) 😂 kayseriyide senden dinleyek.

  • 27 Mayıs 2019 / 04:57
    SosiN

    Muci burda bile senle görüşcem diyon :ddd kendimi ozletiyom sana whatsapp kapali :ddd açmaktan korkuyom yaa :(( Ama sen bana kiyamaSin bunu iyi biliyom jdjdjdj:D:D

  • 30 Mayıs 2019 / 03:35
    Mucize

    SosiN insanin sevdigi ile ozel gorumesi kadar normal ne olabilir ki sana  kiyamam evet zaten biliyorsun korku neden var onu anlamadim katil miyim ben 😂😂 belkide özlem ile karisik bir supriz vardir goremeden bisey deme bence 😉😊 ayrica kendini ozlettigini farkinda olman güzel ama yeterli diye dusunuyorum kelebek (: